יום שבת, 3 ביולי 2010

בראוניז שלושה שוקולדים



בראוניז ,מעדן שוקולדי מרוכז מיועד בעיקר למכורים לשוקולד. השילוב של שוקולד מריר,חלב ולבן מעניק לבראוניז הזה יופי וטעם. הכייף במתכון הזה שהוא מאוד מאוד קל להכנה וטעים מאוד מאוד.



חומרים



200 גר' חמאה
200 גר' שוקולד מריר
3 ביצים בטמפ' החדר
250 גר' סוכר (1/4 1 כוסות)
50 גר' קקאו (1/2 כוס)
100 גר' קמח (3/4 כוס)
100 גר' שוקולד חלב קצוץ
100 גר' שוקולד לבן קצוץ
50 גר' שוקולד צ'יפס מריר

אופן הכנה
  1. להמיס יחד במיקרוגל בחום בינוני חמאה ושוקולד מריר
  2. להקציף יחד ביצים וסוכר לקצף סמיך ובהיר. להוסיף פנימה את השוקולד והחמאה שהמסנו יחד.
  3. לנפות יחד קקאו וקמח ולהוסיף לתערובת הביצים והשוקולד
  4. לערבב פנימה מחצית מכמות השוקולד הלבן ושוקלד החלב הקצוצים.
  5. להעביר לתבנית מלבנית (20 על 24) מרופדת בנייר אפייה. לפזר מעל את השוקולד הקצוץ שנותר ואת השוקולד צ'יפס מריר.

  6. לאפות בחום של 170 מעלות כ- 30 דק'.
  7. לצנן היטב ולחתוך לקוביות.

21 תגובות:

  1. יאמיייייייייי רויטל בגללך עוד התחיל לאפות נראה מעלף אני חייבת לנסות חולה על עוגות שוקולדד

    השבמחק
  2. זאת ליאת כהן מG4S חחחחחחחחחחח

    השבמחק
  3. נראה טוב!!!! שווה לנסות,.....

    השבמחק
  4. נראה טובבבבבבבבבבבבבבב!!!!!שווה לנסות...

    השבמחק
  5. יואוואאוואו זה נראה מדהים בא לי ביס!

    השבמחק
  6. איזה בראוניז מושחתים ויפים !
    טעם עשיר ושוקולדי כמו שצריך !!
    שילוב מענג, יקירתי
    מתכון מקסים, רויטל
    שבת שלום לך,
    רותי :-)

    השבמחק
  7. רויטל הבראוניז נראה נהדררררררררר
    עשירים ומתוקים - בדיוק כמו שאני אוהבת
    ועם שוקולד לבן - אני עוד יותר אוהבת :)

    השבמחק
  8. נראה נפלא. אבל איך את קוצצת את השוקולד?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:) את השוקולד אני קוצצת עם סכין עבה וטוב.

      מחק
  9. היי רויטל
    האם פרסמת את המתכון של החלות שהראת בפייסבוק לא מצאתי
    אני מחכה את פשוט מדהימה עם כל המתכונים החדשים שאת מעלה אני עוקבת ברציפות באתר שלך כל מתכון שאני מכינה מנצח
    בברכה
    ריקי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ריקי בוקר אור,עדיין אין בבלוג רשומה על החלות לשבת. כמו שכתבתי בפייסבוק הבצק הוא כמו הבצק של הלחמניות לכריכים רק שהוספתי לו עוד 4 כפות סוכר . אני אשתדל בהקדם לפרסם את הרשומה.
      תודה לך ריקי על המילים החמות - ריגשת אותי
      שבוע מקסים
      רויטל

      מחק
  10. שלום! מאוד אהבתי את המתכון הייתי רוצה לדעת האם אפשרי להחליף את הקקאו בשוקולית ואם כן מה היחס מול הסוכר במתכון??? יש לי את הכל חוץ מהקקאו ורציתי לנסות להכין ממה שיש לי בנמצא! תודה לך נראה משגע!!! המשך ערב מתוק!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :-)
      במקרה הזה לא ניתן להשתמש בשוקולית כי יש בשוקולית המון סוכר ויש משמעות למרירות של הקקאו בטעם נהשוקולדי ובצע שיש לבראוניז.
      אני מציעה לך להכין את הבראוניז שמופיעים כאן בבלוג עם עוגיות שוקולד צ'יפס ובמקום עוגיות שוקולד ציפס להוסיף את השוקולד הקצוץ בטעמי חלב/מריר ולבן

      מחק
  11. שלום. אתר מעולה.. לגבי הבראוניז, באיזו תבנית משתמשים? תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום וברכה
      תודה רבה:)
      רשמתי בסעיף 5 במתכון תבנית בגודל 20 על 24 בערך,כזו מלבנית מפיירקס או חומר אחר מרופדת בנייר אפייה עם שוליים גבוהים שאפשר יהיה ללוף את בראוניז מהתבנית
      בהצלחה
      רויטל

      מחק
  12. סליחה, פספסתי את זה. ראיתי עכשיו. שבת שלום

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בסדר גמור, מותר לפספס ובשביל זה אני כאן לענות על שאלות ולעזור :-)
      אפייה נעימה
      רויטל

      מחק
  13. רוויטל שלום,
    כרגע אני מכינה את הבראוניז... במהלך האפיה העוגה נשרפה בצדדים ופנים העוגה נוזלי מאוד... למה זה יכול להיות קשור? עשיתי אולי משהו לא נכון?
    חוץ מזה אני רוצה להגיד שהמתכונים שלך נפלאים וכל פעם משמחים מחדש!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי
      זה קשור לחום התנור ולמקום בו התבנית הייתה בתנור.
      באופן כללי העוגה כל עוגה מתחילה להאפות בצדדים וכך בהתקדמותה אפייה נאפת גם במרכז
      נשרף זה אומר שהיש כמה אפשרויות ,התבנית הייתה קרובה לחלק העליון של התנור, הטמפ' הייתה גבוהה גם אם שמת נגיד 170 יש מצב שהתנור שלך נוטה כלפי מעלה וזה יותר 180 אולי הפעלת טורבו במקרה? טורבו לא טוב לבראוניז
      בקיצור...כדי לענות אני צריכה שתפרטי יותר על מהלך האפייה ובאיזה תכנית השתמשת

      תודה
      רויטל

      מחק
  14. שלום, אפשר להחליף את החמאה בשמן או במרגרינה?

    תודה!!

    השבמחק
  15. שלום וברכה
    את החמאה יש להחליף במרגרינה
    בהצלחה:)
    רויטל

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...