יום ראשון, 4 במרץ 2012

עוגיות קוקוס ושוקולד


עוגיות קוקוס שוקולד הן עוגיות פריכות,שילוב טעמים נהדר בין הקוקוס לשוקולד. 
עוגיות קלות,מהירות הכנה ,מתפצפצות בפה וטעימות מאוד.




חומרים

200 גר' חמאה קרה חתוכה לקוביות
200 גר' סוכר (1 כוס)
קורט מלח
2 ביצים גודל M
280 גר' קמח (2 כוסות)
1/2 כוס קורנפלור (70 גר')
1 כפית גדושה אבקת אפיה
150 גר' קוקוס (1/2 1 כוסות)
100 גר' שוקולד מריר קצוץ
לניחוח תפוזי ניתן להוסיף כף גרידת תפוז
אופן הכנה
  1. לחמם תנור ל-180 מעלות ולרפד 2 תבניות תנור שטוחות בנייר אפיה.
  2. בקערת מערבל (אפשר גם בלי מיקסר) לשים חמאה וסוכר. לערבל עם וו גיטרה עד לאחידות. להוסיף קורט מלח וביצים בהדרגה. לערבל עד קבלת תערובת אחידה.
  3. לנפות יחד קמח,קורנפלור ואבקת אפיה. להוסיף פנימה קוקוס ושוקולד קצוץ ולערבב היטב.
  4. להוסיף את תערובת הקמח והקוקוס לתערובת החמאה והביצים שמיקסר. לערבל עד שמתקבל בצק אחיד.
  5. ליצור כדורים בקוטר 2 ס"מ ולסדר בתבנית אפיה. לאפות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות כ-20 דק' עד לקבלת צבע זהוב. לצנן היטב ולאחסן בכלי אטום היטב. העוגיות נשמרות כשבועיים.


35 תגובות:

  1. כל כך אוהבת את השילוב הזה,
    רויטל יקרה,
    העוגיות נראות נפלא והבצק מגרה בטרוף!
    בטוחה שטעימות, שלחי כמה לפה..!!
    תודה,
    שבוע מצוין,
    רותי:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. רותי יקירתי. תודה לך .שמחה שאהבת את המתכון. הלוואי שהיית קרובה הייתי שולחת לך כמה:)
      רויטל

      מחק
  2. הי רויטל העועיות נראות עשר והשילוב של קוקוס ושוקולד עוד יותר.
    האם לדעתך ניתן להמיר את החמאה בשמן.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך גילי.
      לא ניסיתי את המתכון הזה עם שמן. לרוב עוגיות פריכות בזכות החמאה או המרגרינה בהן. אם תחליפי לשמן זה ישנה את מרקם הבצק וגם את פריכות העוגיות. הן יצאו רכות ושטוחות וגם הטעם שלהן יהיה אחר לגמרי.
      אני יודעת שיש כאלה שמשתמשים בשמן קוקוס שהוא מוצק יותר ונותן אפקט אחר משמן רגיל. אך לי אין נסיון בזה עדיין.
      רויטל

      מחק
    2. חן חן לך והרבה תודות נראה לי שאנסה אותם עם שמן או שמן קוקוס ואדווח כיצד יצאו.
      פורים שמח.

      מחק
  3. רוויטל כמו כל המתכונים שלך נשמע נפלא ונראה יאמייי.
    תודה על השיתוף.
    פורים שמייחה לך ולבני ביתך

    השבמחק
    תשובות
    1. רב תודות לך טובה.
      חג פורים שמח ומבדח ומלא כל טוב לך ולמשפחתך.
      רויטל

      מחק
  4. גם אני מאד מאד אוהבת שילוב של שוקולד וקוקוס, רק שאם אני אכין אני היחידה שתאכל
    המשפחה שלי (המורחבת) מחרימה את הקוקוס. אין עם מי לדבר
    מה שאומר שאני ממש אשמח לקבל ממך כמה עוגיות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מה? חרם על קוקוס? אמ..אצלנו מאוד אוהבים קוקוס. חוץ מגיסי שאני לא מגלה לו במה אני שמה קוקוס ואחרי שהוא אוכל ונותן מחמאות אני אומרת לו:)
      אשמח להעניק לך קופסא מלאה עוגיות ויני יקירתי.

      מחק
  5. הייי רויטל
    מה שלומך .
    רציתי לשאול כאשר כתוב במתכון חמאה ואני רוצה את העוגיה פרווה יש משמעות למרקם העוגיה אם אשתמש במחמאה
    תשובתך תודה
    ריקי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לך ריקי המשמעות של החלפת החמאה במחמאה הוא שתצא לך עוגייה פרווה ואפילו מעט יותר פריכה שזה מצויין.
      רויטל

      מחק
  6. הי, איך אפשר לשלב במתכון גם אגוזים קצוצים?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אפשר לשלב אגוזים קצוצים. להוריד 50 גר' קוקוס ולהוסיף 100 גר' אגוזים קצוצים אבל לא גדול מידי.

      מחק
  7. תודה. בסוף לא הוספתי, אבל אהבו אצלנו

    השבמחק
  8. אחלה עוגיות רק שעשיתי אותן בתבנית אחת שתפחו ונדבקו אחת לשניה

    השבמחק
    תשובות
    1. התערובת כאן גדולה וממש לא מתאימה לתבנית אחת!
      זה אומר שהכנת עוגיות גדולות מידי ולא היה להן מקום לגדול להתפשט לצדדים.שמי לב ,לכן אני מצרפת במתכון תמונה של סידור העוגיות בתנבית ובמתכון כתוב במפורש עוגיות בקוטר 2 ס"מ :-) כדאי לך לשים לב לפעם הבאה כי זה משפיע לא רק על הצורה אלא בעיקר על הטעם של העוגיה והטקסטורה הפריכה שלה
      שבת שלום
      רויטל

      מחק
  9. מעולה. שתי אהבות במכה אחת: קוקוס ושוקולד. הרי אין כדורי שוקולד טעימים בלי קוקוס.

    השבמחק
  10. שלום,
    אם אני רוצה לקבל מרקם רך יותר ולא פריך, האם בעייתי לקצר את זמן האפיה ב5- 7 דקות?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לך,אני תמיד אופה עוגיות אלו למצב פריך ולא ניסיתי לקצר זמני אפייה. מציעה שתאפי פחות זמן.תקררי ותראי אם זה טוב לך יופי אם זה לא מספיק אפוי תחזירי את התבניתתנור לעוד כמה דק' לפי הצורך שלך

      מחק
  11. היי רויטל,
    לא מזמן יצא לי להכיר את הבלוג שלך...
    עשיתי בדיוק את המתכון הזה עם שדרוג קל לפסח,
    יצא מעולה!! פשוט טרפו לי את זה ואת העוגיות היקרות שקניתי השאירו לייבוש :-(

    פשוט וקל, גם למתחילים שכמוני

    השבמחק
  12. גודי הלוחשת לאוכל3 בנובמבר 2013 בשעה 16:58

    קוקוס ושוקולד זה בוללללל אני ובגדול!! אין על קוקוס בעולם ועם שוקולד אז בכלללל....יפהפיות!!

    השבמחק
  13. הי רויטל אפשר להחליף את השוקולד המריר בשוקולד ציפס?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי
      אפשר
      אבל
      שוקולד צ'יפס גדול יותר משוקולד קצוץ לכן יש לקחת בחשבון שהעוגייה תראה קצת אחרת:)
      בהצלחה
      רויטל

      מחק
  14. היי
    קריטי אם אשתמש בביצים גודל L?

    השבמחק
  15. היי רויטל
    העוגיות נראות מדהים! ממש אפשר להרגיש את הפריכות שלהן דרך התמונות.
    רציתי לשאול עד כמה הטעם של הקוקוס דומיננטי בעוגיות האלה ואם אפשר להוריד קצת בכמות הקוקוס.
    תודה ושבת שלום

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום וברכה
      הקוקוס דומיננטי ומי שלא אוהב קוקוס
      יכול להחליף את הקוקוס בשקדים טחונים או אגוזים קצוצים דק
      בהצלחה
      רויטל

      מחק
  16. הכנתי את העוגיות והן טעימות כל כך!!!!
    תודה על מתכון קל!

    השבמחק
  17. כבר הרבה זמן שהתאפקתי מלהכין אותן,וזהו עכשיו נכנסה תבנית ראשונה לתנור. אעדכן בתמונות :) תודה גדולה על מתכונים מדהימים אחד אחד

    השבמחק
  18. בוקר טוב רציתי רק להעיר הערונת קטנה...
    כאחת שמאד אוהבת את האתר ומטעמייך ומכינה המון דברים
    אני מתפלאה שאין יכולת להדפיס מתכון. או שאני איני מוצאת את האפשרות.
    זה היה משפר המון המון את ההכנה ומקל עליה.

    השבמחק
  19. רויטל אפשר להחליף את השוקולד עים שוקולד ציפס

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום לך
      אפשר,זה ישנה מעט את התוצאה הסופית אך בהחלט אפשרי :)
      בהצלחה
      רויטל

      מחק
  20. נראה טוב!!! יש אפשרות להשתמש בקמח תופח במקום ?
    אשמח לתשובה..

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום לך
      אפשר להשתמש בקמח תופח במקום קמח רגיל ואז לא להוסיף אבקת אפייה
      בהצלחה
      רויטל

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...