יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

עוגת גבינה ואוראו אישית בשני שוקולדים

עוגת גבינה אישית בשני שוקולדים,שוקולד מריר ושוקולד לבן. 
מוגשת בכוסות ,ללא צורך בייצוב על ידי ג'לטין או אינסטנט פודינג.
בין השכבות השתמשתי בעוגיות אוראו ,אפשר להשתמש בכל סוג עוגיה אהובה עליכם,כמו לוטוס, פתי בר או עוגיות אחרות



חומרים (6-10 מנות תלוי בגודל הכוס בה מסדרים את מעדן הגבינה)
 עוגת גבינה שוקולד מריר
250 מ"ל שמנת מתוקה
100 גר' שוקולד מריר קצוץ
250 גר' גבינה לבנה 5%
2 כפות סוכר

עוגת גבינה שוקולד לבן
250 מ"ל שמנת מתוקה
130 גר' שוקולד לבן קצוץ
250 גר' גבינה לבנה 5%
1 כף סוכר

עוגיות אוראו (4 אריזות פנימיות של חב' רגילה) חתוכות לקוביות

אופן הכנה
  1. להרתיח שמנת מתוקה ,לשים את השוקולד המריר הקצוץ בקערת זכוכית ולשפוך עליו את השמנת הרותחת. להמתין כדקה ולערבב עם מטרפה להמסת השוקולד. את אותו תהליך לעשות עם השוקולד הלבן. לכסות את התערובות בניילון נצמד ולהעביר למקרר למשך חמש שעות לפחות.
  2. לשים את הגבינה בקערה בינונית  ולהוסיף את הסוכר. לבחוש היטב.
  3. להקציף שמנת מתוקה זאת שבשלב הראשון הרתחנו עם שוקולד מריר,במהירות בינונית למשך דקה לשים לב לא להקציף לקצף חזק מידי אחרת תתקבל חמאת שוקולד. להעביר את התערובת המוקצפת לקערה עם הגבינה ולקפל בעזרת מטרפה את התערובת בעדינות,לקבלת תערובת אחידה. את אותו התהליך לעשות גם בשמנת מתוקה שהרתחנו בשלב הראשון עם שוקולד הלבן.
  4. לפזר מעט חתיכות עוגיות אוראו בתחתית הכוס,לחלק בין הכוסות את תערובת גבינה שוקולד מריר בצורה שווה. לפזר מעליה עוגיות אוראו חתוכות ולחלק את תערובת גבינה שוקולד לבן בצורה שווה. לפזר מעל את עוגיות האוראו הנותרות ולהעביר למקרר לייצוב למשך 6 שעות לפני ההגשה. 

25 תגובות:

  1. יפה וטעים, אוהבת קינוחים או עוגות מוגשים בכוסות, יש בזה קסם, כמו קרמליטות.
    נראה נפלא.

    מגי

    השבמחק
  2. כבר כתבתי לך בפייסבוק שאני רואה בזה קינוח רומנטי מעולהההההההההה.
    ואני כבר מעתיקה לי את המתכון. אני לא צריכה להגיד לך כמה אני אוהבת גבינה עם שוקולד לבן נכון?
    ועוגיות ממולאות יש תמיד בבית (כולל בסגנון אוריאו), אז אני כבר מתכננת הפתעה קטנה ורומנטית
    תודהההההההההההההההההה

    השבמחק
  3. רויטל, כל כך מקסים הקינוח הזה !
    פשוט מקסים בעיניי !
    שילוב טעמים משגע,
    גם יפה גם טעים - אחלה !
    תבורכי, יקירה
    רותי

    השבמחק
  4. נראה פשוט מצויין- הצבעים המנוגדים כ"כ יפים ומרשימים, פשוט קינוח רושם מנצח.
    אהבתי מאוד שאין מייצבים או ביצים חיות

    השבמחק
  5. עשיתי יצא מושלם ונגמר מהר

    השבמחק
  6. זה נראה מדהים! אני מכינה המון עוגות גבינה, אבל הן תמיד נראות רע ומתפרקות. אני אנסה את המתכון שלך ונראה איך זה ילך הפעם.

    השבמחק
  7. זה לא פייר, מה נעשה עם הדיאטה. הדברים והמתכונים קלים לביצוע, ומוצגים בצורה כייפית.
    תודה
    שולמית

    השבמחק
  8. לאח שלי היה יומהולדת ואני הכנתי לו את זה זה ממש ממש טעים רק מההכנה והטעימות בצדדים זה גמר עליי אין עלייך ועל המתכונים שלך :)

    השבמחק
  9. שלום .רציתי לדעת לגבי סעיף 3 בהכנה צריך שוב פעם להקציף שמנת מתוקה .השאלה היא כמה ?כי בסעיף 1 גם צריך לקציף ובחומרים רשמת 250 +250 אז כמה להשתמש בבקשה בסעעיף 3 עם ערבוב הגבינה .תודה רבה וחג שמייח ..

    השבמחק
    תשובות
    1. היי
      כתוב מאוד ברור לא יודעת איך הסתבכת כאן עם המושגים :-)
      סעיף 1 - מרתיחים שמנת לא כתוב שום דבר על הקצפה!
      סעיף 3- הקצפה. עושים פעמיים את אותו תהליך כי יש שני שוקולדים. ולכן פעם אחת מרתיחים ומקציפים שוקולד מריר ופעם שנייה אותו התהליך עם השוקולד הלבן
      בהצלחה:)

      מחק
  10. בהמסת השוקולד שמים את כל 250 מ"ל שמנת או חלק ממנה?

    השבמחק
  11. היי!
    את התערובת של סעיף 1 שהכנסו למקרר 5 שעות אנו מקציפים בסעיף 3?

    השבמחק
  12. נראה טעים ומפתה אבל איך עושים את הכפית?

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. אין כאן כפית
      2. בתמונה שפורסמה בדף הפייסבוק של הבלוג
      נכתב בתגובות כיצד להכין את הכפית.
      3. את הכפית בתמונה לא המעורך המקפץ הכין אלא גולשתשהכינה את הקינוח והחליטה להוסיף כפיות שוקולד. הכפיות לא חלק מהמתכון של המערוך המקפץ.

      מחק
  13. שלום רויטל
    רציתי לשאול.. האם לחכות שהשמנת תקרר מעט לפני שמכניסים למקרר? או שפשוט להכניס חם?

    וד"א יש לך בלוג מדהים.. אני חושבת שהכנתי את רוב המתכונים שלך.. תמיד קצרות מחמאות- יישר כוח!

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום וברכה
      אין בעיה להכניס את השמנת שהיא חמה למקרר (ככה אני עושה :))

      תודה רבה רבה
      שמחה שאת נהנת מהמתכונים שלי
      שנה טובה ומתוקה

      רויטל

      מחק
  14. שלום רויטל,
    רציתי לומר לך שאני מכינה המון מתכונים שלך ומרוצה מאוד מהתוצאה.
    אני נמצאת בקבוצת אוכל בפייס ואני מקווה שזה בסדר שכבר שבועיים אני שמה קישורים למתכונים שלך לבלוג...
    אז אם שמת לב לעליה מסוימת בכניסות לבלוג שלך....
    הכנתי השבת קינוח זה ובשבוע שעבר הכנתי ביגלה ירושלמי.... יצא פיצוץ!!!

    השבמחק
  15. מתכון מצויין, ניסיתי וככה יצא לי:
    http://adf.ly/cfG9j

    השבמחק
  16. שלום רויטל מה שלומך?
    במה ניתן להחליף את העוגיות אוראו?
    תודה!

    השבמחק
  17. שלום רויטל מה שלומך?
    במה ניתן להחליף את העוגיות אוראו?
    תודה

    השבמחק
  18. האם אפשר להכין יום מראש?

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום לך טל
      בוודאי שאפשר להכין יום מראש. רק לעטוף בניילון נצמד שלא יווצר קרום מעל ולא יתפוס ריחות מהמקרר
      בהצלחה וחג שמח
      רויטל

      מחק
  19. שלום רויטל
    אפשר להכין כמה ימים לפני את המתכון ולהקפיא? אם כן אחפה להפשיר במקרר?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...