יום שני, 20 במאי 2013

יוגורט עם חלבה,לוטוס ואגוזים



אני אוהבת יוגורט לאכול כמו שהוא
עם תוספות באפייה ובבישול
חומר גלם נהדר
קבלתי מפיראוס יוגורט עיזים להתנסות
היוגורט סמיך ויציב נהדר לאכילה כמו שהוא לרטבים ולאפייה
הכנתי לחגי (האיש שלצידי) 
שלקח לי שנים להרגיל אותו
לאכול יוגורט לארוחת בוקר במקום כריך
מעדן המשלב בתוכו פינוקים וטעמים אהובים של טחינה,סילאן,ביסקוויט לוטוס וחלבה.


חומרים  ( 6-8 מנות)

750 גר' יוגורט עיזים
4 כפות טחינה גולמית
4 כפות סילאן
15 יח' עוגיות לוטוס
50 גר' אגוזי לוז קלויים וללא הקליפה
100 גר' חלבה וניל חתוכה לקוביות קטנות

אופן הכנה

  • במעבד מזון טוחנים את כל היבשים ,אגוזים,עוגיות. מעבירים לצלוחיות חותכים חלבה לקוביות וגם שמים בצלוחית.
  • מנקים את מעבד המזון מהפירורים ושמים יוגורט,טחינה וסילאן. מעבדים לקבלת מרקם חלק ואחיד. מעבירים לקערה בינונית

  • בכוסות או צלוחיות עמוקות מסדרים שכבה ראשונה  וממלאים את הכוסות במעט ביסקוויט לוטוס,אגוזים קצוצים וחלבה.


  • בעזרת כף ממלאים 3 כפות מתערובת היוגורט בכוס. מסדרים על היוגורט שכבה של ביסקוויט לוטוס,אגוזים וחלבה. לא צריך כמויות גדולות אלא מעט. ושוב 3 כפות של יוגורט. מסיימים בפיזור של אגוזים,לוטוס וחלבה. מעבירים למקרר מכוסה בניילון נצמד ואוכלים בהנאה. המעדן נשמר במקרר כשלושה ימים





7 תגובות:

  1. איזו חגיגה של טעמים נפלאים, יקירתי !
    להתענג ללא הפסקה !
    מתכון מ ה מ ם, אהבתי !
    שבוע מקסים, רויטל
    רותי

    השבמחק
  2. וואו, נשמע גאוני

    השבמחק
  3. אני מודה שאני לא מתה על יוגורט כי בד"כ זה חמוץ לי ואני אוהבת דברים מתוקים, אבל את הפכת את זה פה למעדן נהדררררררררררר
    זה ממש קינוח מפנק ביותר
    יש פה גם לוטוס וגם חלבה וגם סילאן - שילוב אדיר מבחינתי, ונראה לי שהחמיצות של היוגורט היא ממש מתבקשת פה

    השבמחק
  4. נראה מעולה אהבתי ...
    תודה מאמוש על הקינוח .

    השבמחק
  5. בוקר טוב,רויטל
    האם יש אפשרות להדפיס את המרשם ללא כל התמונות ושאר העמודים,גם אם אני מדפיס רק עמוד אחד עדיין יש את התוספות בצדדים !אני משתמש בעכבר "בקליק" ימני כדי להדפיס.

    השבמחק
    תשובות
    1. בוקר אור
      במערכת בלוגפסוט,בה הבלוג שלי נמצא אין אפשרות להוסיף עריכת או הדפסה.
      העצה הכי מועילה שאני יכוטלה לתת לך זה לעשות העתק הדבק לתוכנת WORD ושם ניתן לערוך והלרודי את התמונות ולהשאיר רק את המלל
      מה אשני עושה,כי אני בעד איכות הסביבה אני מחזיקה מחברת מתכונים עם עטיפה קשיחה ופשוט מעתיקה הכתב ידי את המתכונים האהובים עלי
      תודה
      רויטל

      מחק
  6. נשמע מעולה ובריא! אנסה מתישהו

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...