יום רביעי, 5 ביוני 2013

עוגיות שוקולד צ'יפס שוקו קוקוס


עוגיות ילדות, להורים שלי היו חברות אמריקאיות שהתארחו אצלנו בבית כל פעם שבאו לביקור בארץ
הן פינקו אותנו במבחר מתכונים אמריקאים כמו פופ קורן מתוק ברוטב חמאת בוטנים,וופל  (עם שנאי בגודל עצום שעשה רעש של מפעל)  וכמובן עוגיות שוקולד צ'יפס. 
המתכון של ג'נט וורנט היקרות
 במקום אגוזים שמתי קוקוס,כי הילדים שלי לא אוהבים אגוזים.


חומרים (כ- 60 עוגיות)
200 גר' חמאה רכה
150 גר' סוכר חום (3/4 כוס)
100 גר' סוכר לבן (1/2 כוס)
2 ביצים
1 כפית תמצית וניל
1 כפית סודה לשתייה
1 כפית מלח
280 גר' קמח (2 כוסות)
30 גר' קקאו (3 כפות)
100 גר' קוקוס (או אגוזים קצוצים)
200 גר' שוקולד צ'יפס לבן
100 גר' שוקולד צ'יפס מריר

אופן הכנה
  1. בקערת מערבל ,עם גיטרה לערבל יחד במהירות בינונית,חמאה,סוכר חום וסוכר לבן לקבלת תערובת אחידה.
  2. להוסיף ביצים אחת אחרי השניה ולערבל במהירות בינונית באחרי כל הוספת ביצה. להוסיף תמצית וניל ולערבל.
  3. לנפות יחד קמח ,קקאו וסודה לשתיה. להוסיף מלח וקוקוס . לערבב ולהעביר לקערת המערבל. לערבל על מהירות בינונית.
  4. להוסיף לתערובת שוקולד צ'יפס לבן וחום ולערבב עם כף עץ. ליצור כדורים ולהניח בתבנית אפיה מרופדת בנייר אפייה עם רווחים של כ- 3 ס"מ בין הכדורים
  5. לאפות בתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות כ- 12 דק'. העוגיות יצאו מהתנור רכות ויתקשו לאחר הצינון. רצוי לצנן את העוגיות על רשת. מי שאוהב עוגיות רכות יש לאפות כ-10 דק' ומי שאוהב עוגיות פריכות יש לאפות כ- 12 עד 13 דק'.
  6. לאחר שהעוגיות התקררו יש לאחסן בקופסא אטומה.



19 תגובות:

  1. יופי של עוגיות!
    שהתחלתי לקרוא על החברות האמריקאיות משהו לא הסתדר לי. ממתי לאמריקאים יש קוקוס בעוגיות?
    חחחחחחחחחח רק בהמשך הבנתי שאת שינית :)
    אם אני אכין (ואני דווקא צריכה עוגיות כאלה לסוף השבוע), אז אני אשנה בחזרה לאגוזים ברשותך :)

    השבמחק
  2. אין כמו השילוב הזה!

    השבמחק
  3. רויטל, התוצאה יוצאת כמו של העוגיות שמוכרים לפי. משקל בסופר? כי אני מכורה לסוג הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי
      אין לי מושג:) אף פעם לא טעמתי את העוגיות של הסופר,מצטערת.

      מחק
  4. העוגיות טעימות בצורה בלתי רגילה, הבנות השתגעו עליהן! תודה ושבת שלום!

    השבמחק
  5. הי רויטל אחלה אתר מאוד נהנת ממנו. ולומדת הרבה. מספר שאלות יש כמה סוג סוכר חום מה ההבדל בינהם? ובמתכון הזה האם אפשר לשם סוכר רגיל במקום חום ומה המידה בבקשה?
    תודה
    שרה אנגל

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שרה,נעים להכיר
      סוכר חום יש דמררה שהוא יותר יבש ויש סוכ רחום רגיל,זה שקונים בשקיות או בקופסא הוא כהה ורטוב לעומת הדמררה שהוא בהיר וגרגרי יותר
      לסוכר חום יש טעם ומרקם יחודי שמעניקים המון לעוגיות ואני ממליצה לא לוותר על הסוכר החום
      אם החלטת לשים סוכר לבן שימי 1/3 כוס סוכר לבן כי הסוכר החום מעט פחות מתוק מהסוכר הלבן.
      בהצלחה
      רויטל

      מחק
  6. האם אפשר לוותר על הקוקוס/ אגוזים ?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לילך, אם את מוותרת על קוקוס או אגוזים
      יש לשים במקומם 1/2 כוס קמח
      בהצלחה
      רויטל

      מחק
  7. גודי הלוחשת לאוכל25 בדצמבר 2013 בשעה 19:35

    נראות מעולה!! ואני מאוד אוהבת קוקוס ומשלבת אותו כמעט בכל. תמונות נהדרות!

    השבמחק
  8. בוקר טוב רויטל!
    אפשר במקום חמאה לשים מרגרינה? אם כן מה הכמות?
    תודה על אתר נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אביבה
      אין שום בעיה להמיר את החמאה במרגרינה,בדיוק באותה הכמות.
      תודה רבה רבה:)
      רויטל

      מחק
    2. רויטל!
      הכנתי את העוגיות יצא פשוט נהדרררר!
      איזה קל איזה יופי... פשוט אי אפשר להפסיק לאכול אותן!
      משתמשת המון באתר ותמיד מצליח!
      תודה תודה!

      מחק
  9. היי קודם כול העוגיות ניאראות מעולה..ורציתח לשאול עד כמה חשוב הסוכר החום?

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום לך
      הסוכר החום יש לו כמה תכונות הראשונה טעם עמוק וייחודי שמאוד מוסיף לעוגיות
      בגלל שהסוכר החום הוא רך יותר הוא מעניק מרקם שונה לעוגייה
      ואני ממליצה לא לוותר עליו ולא להחליפו בסוכר רגיל
      בהצלחה
      רויטל

      מחק
  10. היי רויטל אפשר להכין עם קמח כוסמין?ושמן קוקוס במקום חמאה?

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום וברכה
      אם משתמשים בקמח כוסמין מלא צריך לשים פחות קמח (במקום 2 כוסות הייתי שמה 2/3 שליש ועוד כוס קמח)
      אפשר חמאת קוקוס כמובן לקחת בחשבון שהמרקם יהיה מעט שונה :)
      בהצלחה
      רויטל

      מחק
  11. באיזה שוקולד צ'יפס את משתמשת? אלו שיש בסופר לא כ"כ טעימים..

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאני רוצה שוקולד צ'יפס מריר אמיתי אני קונה בחנויות המתמחות באפייה או קוצצת חבילת שוקולד מריר שטעימה לי ויש בבית

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...